مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآيند ياددهي يادگيري و تدریس

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآيند ياددهي يادگيري و تدریس

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی    یادگیری و تدریس مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریسدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس مبانینظریوپیشینهتحقیقفرآیندیاددهییادگیریوتدریسمبانینظری

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی    یادگیری و تدریس
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 55
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 32 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ وپ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ تحق‏ی‏ق‏ فرآیند یاددهی - یادگیری و تدر‏ی‏س
‏فصل ‏دوم‏ : ‏بیشینه تحقیق‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
‏مقدمه‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 14
‏انواع رویکردها در فرآیند یاددهی - یادگیری‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 15
‏یاددهی - یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 15
‏نقد یاددهی - یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 16
‏یاددهی - یادگیری با رویکرد فعال‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 17
‏ویژگی ها و نکات اصلی در یاددهی - یادگیری با رویکرد فعال‏ ‏ ‏ ‏ 20
‏رابطه تدریس و یادگیری‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 22
‏مبانی نظری رابطه تدریس و یادگیری‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 23
‏الگوهای تدریس ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 24
‏ارتباط الگوهای تدریس با برنامه درسی‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 24
‏ارائه الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 25
‏مراحل الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 26
‏نمونه هائی از الگوهای تدریس فعال‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 26
‏الگوی حل مساله‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 26
‏پیشینه تحقیق‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 30
‏تحقیقات انجام شده در ایران‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 31
‏تحقیقات انجام شده در جهان‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 34
‏خلاصه فصل دوم‏ ‏ ‏ ‏
‏مقدمه
‏یکی از وظایف معلمان در جریان آموزش وپرورش ، زمینه سازی جهت رشد و یادگیری مطلوب دانش آموزان است و در آموزش وپرورش نوین تاکید بر فعال بودن یادگیرنده در جریان یادگیری و تشکیل ساخت ذهنی می باشد ( سلسبیلی و دیگرا ن‏ ‏، 1382 ‏- تحلیل تطبیقی از دانش آموزان ایرانی ‏) .
‏فراشناخت به عنوان رویکردی جدید به فرایند یادگیری توجه خاص داشته و به فعال بودن و آگاهی انسان از نظام شناختی خود تاکید دارد .یادگیرنده در کاربرد این رویکرد ، به جریان شناخت خود

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.